Welkom bij Zeep-Schuim

03 318 69 60
Mail ons
België

Schoonmaak

Een bedrijf, groot of klein, heeft er alle baat bij om een proper kantoor te houden. Het is niet altijd makkelijk, want als er ergens hard gewerkt wordt, dan wordt “de poets” al snel vergeten. Wij begrijpen dat en bieden daarom deze oplossing voor bedrijven. We beperken ons niet tot ramen voor die bedrijven, maar willen echt ontzorgen op vlak van schoonmaak door alles aan te bieden. Ons team ziet werk en zorgt ervoor dat jouw kantoor opnieuw een proper kantoor zal worden.

Daarnaast is het ook meer dan ooit belangrijk dat je kantoor hygiënisch en net blijft, zodat je minder ziektes zal hebben op de werkvloer. De afgelopen jaren hebben ons die les meer dan ooit geleerd.

Onze diensten

De lijst hieronder is niet volledig, maar geeft je wel een beeld van wat onze diensten kunnen inhouden:

  • Algemene kantoorschoonmaak

  • Industriële schoonmaak

  • Uiteraard ramenwasserij

  • Schoonmaak separatieglas

  • Tapijtreiniging

  • Gevels schoonmaken

  • Vloeren schoonmaken; zowel boenen, strippen, reinigen en deepcleaning

  • Opkuis na personeelsfeesten

  • Opkuis tijdens en na renovaties

  • Poetsen van grootkeukens

Zoals je wel kan lezen, beperken we ons absoluut niet en gaan we heel ver voor onze klanten. Staat jouw schoonmaakprobleem hier niet tussen? Geen probleem! Neem gerust even contact op, leg ons de situatie uit en ik ben zeker dat we samen tot een oplossing komen.

Schoonmaak Van Bedrijven Tim Bruynen Zeep-Schuim

000+

jaar ervaring met schoonmaak

000+

partnerbedrijven voor
wie we schoonmaken

000+

vloeren waarin je je spiegelbeeld kan zien

000+

liter Cava opgekuist na personeelsfeesten

Veel gestelde vragen!?

Eigenlijk om een aantal verschillende redenen. Bovenal zijn het uw medewerkers die hiervan profiteren. Het is bewezen dat het goed is voor hun psychologisch welzijn en, zoals je zelf wel weet, kan er in een net kantoor beter gewerkt worden. Daarnaast is een goede hygiëne belangrijk voor het beperkingen van bacteriën (en in gevolg ziekten). Plus, en dit is ook niet onbelangrijk, het geeft een goede eerste indruk aan klanten en prospecten.

Dat is volledig afhankelijk van twee grote factoren. De grootte van uw bedrijf enerzijds en de activiteit van uw bedrijf anderzijds. Als je maar een paar werknemers in dienst hebt, dan kom je vast al toe met een wekelijkse schoonmaakbeurt. Werk je met een tiental of meer medewerkers in je kantoorruimte, dan heb je meer nood aan een schoonmaakbeurt van twee à drie keer per week.

Wij beseffen de nood aan discretie bij veel bedrijven en wij weten hoe we met die nood moeten omgaan. Laat ons op voorhand weten wat jouw specifieke noden zijn, zodat ons team juist gebrieft is en je je geen zorgen hoeft te maken voor privacy- en/of gevoelige gegevens. Daarnaast is ons team ook opgeleid om te werken zonder jullie medewerkers te storen.

Ook dit hangt natuurlijk af van een heel aantal factoren. De grootte van je gebouw, de staat waarin het gebouw zich bevindt, hoe vaak het gepoetst wordt (en moet worden), … enzoverder. We nemen die zaken natuurlijk mee in onze persoonlijke offerte aan jou.

Hoewel we hier geen garantie in kunnen geven, snappen we de vraag hiernaar volkomen. Om die reden doen we ook ons uiterste best om een consistentie in uw dienstverlening te betrachten.

We werken volledig met onze eigen schoonmaakmiddelen, maar we verwachten wel apparatuur van u te gebruiken. Als dat niet kan, zorgen wij uiteraard zelf voor schoonmaakmateriaal.

Uiteraard! Dit is voor veel bedrijven een terugkerende kost, dus we kunnen u een maandelijkse of eenmalige BTW-factuur geven.